[ Pobierz całość w formacie PDF ]
przypadku wysyłki nr 1 było to 16%, a wysyłki nr 2 - 19%.
Szczegółowe dane przedstawia poniższa tabela.
Liczba Liczba %
wysłanych wypełnionych wypełnionych
Wysyłki
zaproszeń ankiet ankiet
1 wysyłka bez nagrody 90 21 23%
przypomnienie z nagrodą 69 11 16%
2 wysyłka z nagrodą 333 107 32%
przypomnienie z nagrodą 226 42 19%
3 wysyłka z nagrodą 290 152 52%
4 wysyłka bez nagrody 386 101 26%
Na koniec, wracając do stosowania różnych form zachęty do uczestniczenia w badaniu, należy
pamiętad o tym, że częśd osób, która wypełni ankietę, może nie byd zainteresowana otrzymaniem
nagrody. Dlatego też w ostatnim pytaniu ankiety respondent proszony był o potwierdzenie, czy chce
otrzymad nagrodę, a jeśli tak, to który tytuł e-gazety wybiera, na jaki adres mailowy ma on byd
wysłany, a także zaznaczał zgodę na jego przesłanie. Dalsza procedura przekazania nagrody była
prosta i nie wymagała od obdarowywanego większej aktywności: drogą mailową otrzymywał on
indywidualny kod do pobrania e-gazety i krótką instrukcję jak z niego skorzystad.
[ Pobierz całość w formacie PDF ]