[ Pobierz całość w formacie PDF ]

wzmacniacz. Bas z góry spisa³em na straty, wy- podSwiadomie spinam siê oczekuj¹c ostrego my na ten temat ani s³owa, ale mo¿liwe jest
chodz¹c z za³o¿enia, ¿e podobnie jak w lampach, i nieprzyjemnego dxwiêku. W przypadku Avant- prze³¹czenie g³êbokoSci sprzê¿enia zwrotnego.
trzeba coS poSwiêciæ dla reszty pasma. Ale myli- garde`a. góra jest wyj¹tkowo czysta i przezro- Ró¿nice pomiêdzy obydwoma po³o¿eniami zwo-
³em siê (przynajmniej czêSciowo...). Bas w Sred- czysta. W bezpoSrednim porównaniu z lamp¹ 300B ry s¹ znaczne. Przede wszystkim przy g³êbszym
niej wielkoSci pomieszczeniach (gra³em w poko- (monobloki Ancient Audio z lampami  mesh pla- SZ spada wzmocnienie uk³adu, mySlê, ¿e o oko³o
jach od 14 do 35 m²) siêga zupe³nie nisko. Model te ) góra wydawa³a siê nieco mniej  Swietlista 30%. Oznacza to, ¿e aby poprawnie wysterowaæ
5 naSwietla dó³ lepiej i precyzyjniej ni¿ niektóre i jakby minimalnie mniej wype³niona drobinami kolumny, potrzebny bêdzie jakiS przedwzmac-
du¿e piece. To za poSrednictwem takich urz¹- powietrza, ju¿ jednak w porównaniu z JJ Audio JJ niacz. Dxwiêk przybli¿a siê do s³uchacza i staje
dzeñ jak Model 5 mo¿na doceniæ maestriê ludzi 239 dxwiêk Modelu 5 by³ klarowniejszy i bardziej siê nieco dobitniejszy, a wszystkie jego sk³adniki
z JVC i ich p³yt XRCD: precyzja w po³¹czeniu neutralny. W obydwu przypadkach piêæ sekund wydaj¹ siê lepiej od siebie odseparowane. Kiedy
z dobr¹ dynamik¹ pozwoli³y solówce Maxa Roa- wystarczy³o na skonkludowanie, ¿e wreszcie po- jednak rzecz sz³a o pog³osy, czytelnoSæ poszcze-
cha z p³yty Saxophone Colossus Sonny Rollins jawi³a siê ni¿sza Srednica, która w urz¹dzeniach gólnych podzakresów itp., wówczas nie by³o cie-
Four (Prestige/JVC VICJ-60158) zabrzmieæ z SET jest czêsto poSwiêcana w imiê oddechu, nia w¹tpliwoSci, ze p³ytsze SZ by³o znacznie, ale
dobrym atakiem. OczywiScie, o ile nie przeszliS- przezroczystoSci i tej  magii pozwalaj¹cej nie- to znacznie lepsze. I chocia¿ przed chwil¹ pisa-
my w³aSnie przez  Gwiezdne Wrota , nadal obo- mal dotkn¹æ wykonawców. Nie zawsze jednak ³em o lepszej separacji instrumentów przy g³ê-
wi¹zuje nas wszystkich ta sama fizyka. A ta do- ultranamacalne brzmienie, które jest w SET bokim SZ, to czytelnoSæ ca³ych zakresów by³a
k³adnie ustala, jaki maksymalny pr¹d w danych niejako wdrukowane, by³o z Modelem 5 osi¹gal- wówczas gorsza. Przy dobrych nagraniach ze
warunkach mo¿na uzyskaæ. Dlatego te¿ ów nie- ne  nie zapominajmy, ¿e ostatecznie jest to sk³adem akustycznym p³ytkie SZ pokaza³o swoj¹
klasê  poprzez bardziej jedwabist¹ barwê, mniej
Ty³ urz¹dzenia jest
mechaniczn¹ górê, na wyraxnie d³u¿szych i pre-
bardzo zat³oczony.
cyzyjniej oddanych pog³osach  za ka¿dym razem
WyjScia XLR s¹
by³o lepiej. Dlatego te¿, wybieraj¹c Model 5 war-
w istocie ³¹cza-
to pozostaæ przy gorszych wynikach pomiaro-
mi niezbalanso-
wych i lepszym dxwiêku.
wanymi.
Wojciech Pacu³a
maj 2004
maj 2004
maj 2004
maj 2004
maj 2004
61
O
D
S
£
U
C
H [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ftb-team.pev.pl
  •